Utgång

Igår blev det utgång till Butler's här i Trollhättan. Vi förfestade hos Sarah, sjukt trevlig tjej och sjukt trevliga människor som var där! Sedan så beställde vi en limo som hämtade upp oss och körde oss till krogen, haha random. Men företrädet i den jäkla kön var vad vi behövde! Annars hade vi nog inte kommit in alls...
 
Jag hade i alla fall jättetrevligt och avslutade kvällen med det klassiska fyllekäket på Sibylla! Och självklart så missar jag alltid att ta bilder... Jag måste investera i en riktig kamera så att jag kommer ihåg det haha.
 
 
Hahaha jag snubblade över denna bild istället, detta är från skoltiden och vi var nyss fyllda 18 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0