Partysvensker?

Haha kvällen igår var sjukt kul! Vi träffade en massa kul folk och hade bara trevligt. Dock så har jag verkligen fått för mig vad en riktig "partysvensk", som norskarna gärna kallar oss svenskar (och drar alla över en kant), verkligen är. Och jag har också kommit fram till att jag inte är en själv. Altså, man måste ha gått på ställen där alla wannabestekare till partysvenskar hänger, för att fatta. Så jag tänker inte ens förkara. Fenomenet Partysvensker existerar verkligen!
Hur som helst så trillade jag in genom min ytterdörr sådär runt 8 imorse! Hur kul är det inte att dra på efterfest med en massa kul folk och bara tjata och skratta i flera timmar?
 
Idag så tänker jag köpa hämtmat och mysa ner mig i soffan och nörda filmer hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0