Mys

Jag har haft en sjukt skön dag! Jag startade dagen med en powerwalk här på Skogshöjden i den värmande solen... Det var så himla skönt att få andas riktig skog igen! Det luktar så gott. Sedan så har jag, mamma och syrran varit i farten hela dagen. Vi har shoppat en massa och bara myst! Jag var även på min bokade tid hos Maria på Sjätte sinnet idag. Hon är ett sjukt duktigt medium och idag hjälpte hon mig att förmedla budskap. Jag fick bekräftat mycket av vad jag har känt och grubblat över väldigt länge och nu är jag mer säker på vilket håll jag ska gå åt i framtiden. 
 
Ikväll så ska jag och syrran överraska pappa, han vet inte ens att jag är i Sverige så det ska bli kul! 
 
Random men fin bild...

Kommentarer
Postat av: Annika Ben Chaabane

Underbart <3

2013-03-31 @ 12:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0