Den känslan

Den känslan. När man kommer i en jeansstorlek som är två storlekar mindre än den man hade innan. Den känslan. När man märker hur löst ytterjackan har börjat sitta. Sen känslan. När man ser de små förändringarna på kroppen, som kommer att bli nyckeln till den stora förändringen sedan. Det har lönat sig att träna och träna och träna! Och idag ska jag fortsätta efter en helg med en massa äcklig choklad och vin. 
Jag ska snart bege mig till gymmet efter att ha sovit ut riktigt länge. Sedan så ska jag ut på stan och småshoppa lite och kanske ta en kaffe med Sofia och tjejorna. Visste ni att kaffe är min bästa hemlighet mot sötsug? Så fort jag är sötsugen så häver jag i mig kaffe. Det hjälper! Nummer två är tuggummi. 
 
Jag måste också hinna packa sedan för på Onsdag så åker jag till Sverige på obestämd tid. Om det bara blir i ett par dagar eller hela påsken får vi se. Jag är ledig från jobbet och jag längtar så efter lite ledighet! Familjen kanske kommer till mig över påsk, men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt de låter :) Du e grym ju :D Saknar dig!

2013-03-26 @ 21:48:17
URL: http://maskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0