Fullt upp igen

Som ni säkert har räknat ut så är jag tillbaka i Oslo och har haft fullt upp redan. Idag har jag jobbat ett stresspass och hunnit med att träna på kvällen efter jobbet! Nu är jag på gång igen efter en onyttighetsvecka i påskledigheten. Jag känner att jag har motivationen uppe igen. Att höra kommentarer från kollegor som säger att jag har blivit mindre, det triggar igång mig igen! 
Nu på kvällen så har jag även sökt in till en kurs som hålls i sommar uppe i Stockholm, och jag håller alla tummar och tår för att de ska få en positiv bild av mig via min ansökan och anta mig. Kursen har att göra med mina framtida planer så jag hoppas, hoppas, hoppas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0